Повернення та обмін товарів належної якості можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
 

До товарів належної якості відносяться товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.

 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172 наші клієнти мають право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Але у переліку товарів, обмін яких можливий, є винятки. Кабінет Міністрів України виніс постанову, згідно з якою парфумерно-косметична продукція належить до сегменту товарів, які не підлягають поверненню після придбання.

 

Для того щоб оформити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за номером телефону +380683726340, Або за номером який вказаний у розділі "Контактна інформація" та вказати номер свого замовлення та причину повернення товару, після чого менеджер погодить з вами деталі для обміну або повернення товару.

 

При поверненні або обміні товару належної якості доставку товару оплачує Покупець.

При поверненні або обміні товару неналежної якості доставку товару оплачує Продавець.

 

Повернення коштів:

Після отримання та огляду товару нашим менеджером, протягом 3 робочих днів будуть повернуті кошти за товар на, Ваші реквізити з яких здійснювалася оплата.